Shop Mobile More Submit  Join Login
Lara Croft Tomb Raider Legend cosplay by Milla by milla-s Lara Croft Tomb Raider Legend cosplay by Milla by milla-s
Welcome to my Lara Croft - Tomb Raider cosplay blog, here on deviantart. Please feel free to follow me on tumblr. milla-s.tumblr.com/
Hope you enjoy the pictures!
Yours Milla
Add a Comment:
 
:icontouchedjewelry:
Touchedjewelry Featured By Owner Aug 24, 2014  Professional Artisan Crafter
Smiley lady:)))
Reply
:iconmandalorianknight:
MandalorianKnight Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist Photographer
You do have a beautiful smile.
Reply
:iconkaorikiki:
Kaorikiki Featured By Owner Dec 30, 2013  Student Digital Artist
Hello, beautiful photo, I worked wit it.
Llama Emoji-62 (Rawr I'll get you) [V3] 
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jan 22, 2014
Oh woooooww!!! …… I think I've fainted. I think I've fainted. 
Reply
:iconxanujahtan:
Xanujahtan Featured By Owner Dec 5, 2013
A beautiful young woman with a smile that could melt even the coldest heart. Shocked
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Dec 20, 2013
Ohhh thank youu soooo much for those wonderful words!! :-)
Reply
:iconxanujahtan:
Xanujahtan Featured By Owner Dec 20, 2013
You are most welcome.:) (Smile) 
Reply
:icongodhi:
godhi Featured By Owner Oct 5, 2013  Professional Writer
Love that smile. Have I mentioned that beautiful redheads are my worst weakness?
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Oct 15, 2013
Hiihiii!! Giggle Thank you sooo soooo much!!!!!!
Reply
:iconasianchrist:
Asianchrist Featured By Owner Aug 5, 2013  Hobbyist General Artist
so pretty =)!!
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Aug 6, 2013
Oh thanks sooo much!!!!!! :-D
Reply
:iconasianchrist:
Asianchrist Featured By Owner Aug 6, 2013  Hobbyist General Artist
you're so welcome and its only the truth :)!!
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Aug 7, 2013
:happybounce: Thank you soooo much!!!!
Reply
:iconasianchrist:
Asianchrist Featured By Owner Aug 7, 2013  Hobbyist General Artist
you're soooooooooooo welcomeHuggle!
Reply
:iconmynameisluxanna:
MyNameIsLuxAnna Featured By Owner Jul 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
You looks so sweet and SO much like Lara Croft!
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 30, 2013
Ohh thank youuuu!!! *yippiiee yay yeyy* :-D
Reply
:iconmynameisluxanna:
MyNameIsLuxAnna Featured By Owner Jul 31, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:)
Reply
:iconcodinas:
Codinas Featured By Owner Jul 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Nature endows all his works with a veneer of beauty. :love:
It is evident that with you, she used the whole bottle!!! :iconlovebottleplz:
Honestly you have nothing to envy to Lara Croft, because you are more impressive even, than her. :wow:
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 30, 2013
Oh my godness! WOW!! Thank you soooooo sooo much your wonderful and awesome words!! I think my cheeks are deep red now :-) thank you so soooooo much!!
:hug:
Reply
:iconcodinas:
Codinas Featured By Owner Jul 30, 2013  Hobbyist Traditional Artist
You're welcome, Milla!!!! :hug:......it's a pleasure to me!! :heart:
I think my words are true and I'm sure you would might even tame the fiercest feline of this animal kingdom.
.....like she does! ^^;
Reply
:icontalekjames:
TalekJames Featured By Owner Jul 26, 2013  Hobbyist
wow your super shunting how do you get prefect skin you must be an angel. BTW amazing shot
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 30, 2013
Oh wow! Thanks for your wonderful reply!
Reply
:icontalekjames:
TalekJames Featured By Owner Jul 30, 2013  Hobbyist
your welcome 
Reply
:iconkathyrose:
KathyRose Featured By Owner Jul 25, 2013
So pretty! :3 
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 26, 2013
Thank you sooo much!!! :happybounce:
Reply
:iconmagicwolfspirit:
MagicWolfSpirit Featured By Owner Jul 22, 2013  Hobbyist Digital Artist
Amazing ^^
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 23, 2013
Thankkssss!!! :-D
Reply
:iconjedd-the-jedi:
Jedd-the-Jedi Featured By Owner Jul 22, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
This is a such a lovely shot, you look really beautiful and the hair and makeup work really complements that beauty! :D 
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 23, 2013
Oh thanks so much!! It was a very spontaneous shooting and this shot was a snapshot while I was taking a little break from the jumping action before ;) (Wink)
Reply
:iconjedd-the-jedi:
Jedd-the-Jedi Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
You're very welcome, I think the spontaneity of this shot does add to how lovely it is. You look absolutely radiant here!  
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 25, 2013
Thank you sooo sooo much!!!!!! :-D
Reply
:iconartisticadventures:
ArtisticAdventures Featured By Owner Jul 22, 2013  Professional General Artist
Lovely portrait!
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 23, 2013
Thank you so much!!! :-D
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 22, 2013
Thanks!!!! :-D
Reply
:iconjackchristian:
JackChristian Featured By Owner Jul 22, 2013  Hobbyist General Artist
Lady Croft's (Milla) most beautiful smile yet.
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 22, 2013
Hug
Reply
:iconnoelzzz:
noelzzz Featured By Owner Jul 22, 2013  Hobbyist General Artist
Just a perfect picture. :)
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 22, 2013
Oh thakyou soo much!!!!
Reply
:iconhirnis:
hirnis Featured By Owner Jul 21, 2013
so... beautiful... :faint:
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 22, 2013
Thank you sooo much!!!!! :happybounce:
Reply
:icondead82:
dead82 Featured By Owner Jul 21, 2013  Hobbyist Interface Designer
c:
lovely
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 22, 2013
Thank youuu!! :-D
Reply
:icon6thereaper:
6Thereaper Featured By Owner Jul 20, 2013  Student Filmographer
:iconnotbadmemeplz:
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 22, 2013
Thankksss!! :-D
Reply
:icon13essylu:
13essylu Featured By Owner Jul 19, 2013
simply beautiful :)
Reply
:iconmilla-s:
milla-s Featured By Owner Jul 19, 2013
Thank you!!!! :-D
Reply
:icon13essylu:
13essylu Featured By Owner Jul 19, 2013
my pleasure :)
Reply
:iconncfirebolt21:
NCFireBolt21 Featured By Owner Jul 16, 2013  Student Digital Artist
Beautiful smile, Milla :D Heart 
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 16, 2013
Image Size
1.1 MB
Resolution
1772×1181
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,825
Favourites
92 (who?)
Comments
57
×